Friday, May 27, 2011

Lonely on a Friday Night--Join Me Here!


Hey, I'm in tonight. I'm gonna dink around with my new IR pocket camera and maybe do a little J&G parody for y'all. Also, gonna really horror up my bookshelves in my living room since that's where I write my horror novellas. It's another lonely night. Come and hang out. Chit Chat. Remind me that the world didn't end and I'm the last person standing, er, sitting.

27 comments:

  1. Have you heard about this new book called Josiah: Undead Cowboy?

    ReplyDelete
  2. I hear it's coming out real soon. Can't wait!

    ReplyDelete
  3. Watching GA Zak is asking if Nick will suck the venom out of him. Nick says he doesn't want to suck anything out of him. I think Zak needs his Incubus.

    ReplyDelete
  4. Haha. Oh jeez, that's fucking priceless! I wish I had a listing of all Zakisms. I loved the one in the wax museum. "I'm standing here among all these wax figures, some who are no longer alive." Hmm.... Which ones, Zak?

    ReplyDelete
  5. They are playing commercials for his new show

    ReplyDelete
  6. Haha. I can't wait to see that. I'm so in the mood for a new episode!

    ReplyDelete
  7. nice picture, i really treasure the one i put my head on the Girl with the Dragon Tattoo.

    ReplyDelete
  8. Not his new episode of GA but his new show called Paranormal challenge starts June 17th I think they said.

    ReplyDelete
  9. Holy Crap! What's wrong with Travel Channel. They are not keeping me up on anything. Oh damn! Now, I gotta learn more!

    ReplyDelete
  10. He also has a book coming out --- odd the book is co-written by a martial artist and the publisher publishes martial art books???

    ReplyDelete
  11. Hahaha. Yeah, I saw the book. I made a little post about that one because it had me laughing hysterically. Oh, Zak, please impart your wisdom.

    ReplyDelete
  12. In his new show he has teams competing against each other. I thought wow paranormal dog fighting. Thunderdome lol

    ReplyDelete
  13. Oh, jeez. I was hoping he took some pussy kid and taunts them in a haunted location.

    ReplyDelete
  14. Oh boy, now the birdcage episode is on.

    ReplyDelete
  15. Yahoo! I wanted to get under the Black Mariah like they did, but they put a huge trunk under there to get people to leave it alone. Haha

    ReplyDelete
  16. Hi kids! Love the picture Sis.

    ReplyDelete
  17. Thanks. I'm having way toooooo much fun with those! I get to be superheroes and such. I just did one that made me into a fairy.

    ReplyDelete
  18. I am going to have to check out that website.

    ReplyDelete
  19. Yup. Did you get to see the GA yet? I heard Birdcage one was reshown. I want to see that tonight because I never sat through that episode. I'd like to see if they got stuff where we did.

    ReplyDelete
  20. Hilos!
    I'm in for the night... And probably the next 5 weeks. /Grumble Grumble.
    How are things?

    ReplyDelete
  21. Not yet. I am watching Jamie Oliver's food revolution. I will watch it afterwards. I have the Tombstone eppy on my queue. I might watch it again.

    ReplyDelete
  22. Soraya;
    I am hanging in there. Just uploaded Josiah: Undead Cowboy onto Kindle and Nook for it's official release on Monday. Yahoo! It's the first in a series of western horror novellas. Very weird twist on vampires. Now, I'm starting work on the vampire one "Sheriff Kai: Outlaw Zombie Killer." heehee

    ReplyDelete
  23. Aww Sounds interesting. Heh! Very cool :-)
    Hope it does well!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...